Specjalista ds. zamówień w j. angielskim
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kilku osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zamówień z językiem angielskim
Nasz Klient oferuje:
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio w strukturze naszego Klienta,
– dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą,
– stabilną i długotrwałą współpracę,
– możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
– praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Do głównych obowiązków będzie należało:
– nadzór nad zamówieniami, odbieranie potwierdzeń składanych zamówień,
– nadzór nad terminową realizacją dostaw,
– kontakt z dostawcami,
– sprawdzanie statusu zamówień,przekazywanie informacji w zakresie dostaw do innych oddziałów,
– kontakt z firmami transportowymi,
– organizacja dystrybucji materiałów po przyjeździe,
– praca w trybie stacjonarnym w odziale firmy w Rzeszowie.
Oczekujemy od kandydatów:
– gotowość do pracy w godzinach od 14:00 do 22:00 od poniedziałku do piątku,
– mile widziana znajomość obszarów dostaw lotniczych, przyśpieszonych, LTL i kartowych,
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmi- warunek konieczny
– wielozadaniowość,
– umiejętność pracy w zespole,
– znajomość MS Excel,
– dokładność i sumienność,
– umiejętność pracy pod presją czasu.
Prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych.
Zainteresowała Cię nasza oferta ?
Aplikuj: a.dlugosz@trenkwalder.com
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388