Młodszy Analityk Zgłoszeń IT
Zakres obowiązków
- Analiza zgłaszanych problemów produkcyjnych
- Rozwiązywanie lub przekazywanie zgłaszanych problemów produkcyjnych do odpowiednich działów
- Przygotowanie urządzeń POS do pracy w środowisku testowym oraz wsparcie dla firm zewnętrznych integrujących swoje rozwiązania z terminalami PeP
- Pozyskiwanie i analiza danych z baz danych PeP
- Naprawa problemów produkcyjnych nie wymagających złożonych prac deweloperskich
- Wsparcie przy prowadzeniu procesów aktualizacji terminali
Poszukiwane kompetencje
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku: Specjalista HelpDesk, Wsparce techniczne i pokrewne.
- Wykształcenie wyższe – techniczne (Informatyka, Elektronika lub pokrewne).
- Znajomość SQL i PL/SQL.
- Znajomość zasad działania sieci Ethernet/WiFi/GPRS.
- Podstawowa wiedza z zakresu baz danych.
- Znajomość języka angielskiego min. poziom B1/B2 umożlwiający prace z dokumentacją techniczną.
- Mile widziane doświadczanie w pracy z narzędziami do zarządzania projektami i śledzeniem problemów.
- Mile widziana znajomość specyfiki pracy z systemami wbudowanymi.
- Umiejętność analitycznego myślenia, zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów, rzetelność.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
- Elastyczna forma zatrudnienia: UoP lub B2B, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po 3 miesiącach.
- Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych.
Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje – zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.